Groep Wit

WitovernachtingIn groep Wit zitten de kinderen die meestal voor de laatste keer meedoen aan de Vakantiespelen. Als afsluiting organiseren we voor de kinderen van groep Wit daarom altijd een overnachting in het bos. Hierbij hoort natuurlijk ook een gezellige barbecue en een spannend spel in de duisternis van de avond. Vaak wordt ook een bonte avond georganiseerd door de leiding van de groep en kunnen natuurlijk sterke verhalen verteld worden aan het kampvuur.

De kinderen en de leiding overnachten in grote tenten die we hiervoor in het bos hebben opgezet. Voor de overnachting worden geen extra kosten berekend.

Voor de overnachting is het van belang dat uw kind donderdagochtend de volgende extra spullen meeneemt:

• Warme kleding (ook na een warme dag koelt het ’s avonds erg af)
  • Slaapzak & luchtbed/matje
  • Toiletspullen
  • Pyjama
  • Zaklamp (er is geen elektriciteit bij de tenten in het bos)
  • Evt. muziek (mp3-speler kan aan een radio worden aangesloten)
  • Lunch voor vrijdag

Wij zullen de extra bagage overdag opslaan in onze accommodatie. De bagage hoeft dus niet de hele dag meegenomen en getild te worden. Aan het einde van de dag wordt de bagage op de overnachtingsplek bezorgd.

Voor meer informatie kunt u ons natuurlijk altijd e-mailen (info@stichtingvakantiespelen.nl) of bellen (tijdens de spelweken: 0227-663209). Voor noodgevallen is dit telefoonnummer ook tijdens de overnachting te bereiken.

Wij zullen er een onvergetelijke Wit-overnachting van maken!

Afscheid nemen van het Dijkgatbos hoeft na groep Wit nog steeds niet: Kijk daarvoor bij ExpeR.