Algemene Voorwaarden 2015

Alles vastleggen in voorwaarden is onmogelijk. Omdat we een vrijwilligersorganisatie zijn en een simpele dienst leveren, hebben we eenvoudige algemene voorwaarden. U kunt ervan uitgaan dat wij:

• Ons uiterste best doen om de vakantiespelen te organiseren zoals u van ons gewend bent en zoals we op de website beloven.
  • Proberen alle informatie op de website foutloos te houden.
  • Bij vragen en problemen altijd naar een redelijke oplossing zoeken.
  • Uw gegevens vertrouwelijk behandelen.

Wij verwachten dat u:

• Ons de juiste gegevens verstrekt.
  • Bij vragen en problemen begrip heeft voor het feit dat onze organisatie louter bestaat uit vrijwilligers.
  • Meewerkt aan redelijke oplossingen.

Wij zijn verplicht u over de onderstaande zaken toch nog verder te informeren.

De overeenkomst

Zodra u van ons een bevestiging hebt gekregen dat uw aanmelding is ontvangen, heeft u een overeenkomst met ons gesloten. Wij rekenen er dan op dat u betaalt en dat uw kind in de zomer mee doet.

Deelnameprijs

De deelnameprijs is vastgesteld voor één jaar en staat vermeld op de website onder het kopje ‘Kosten’. Staat ergens een andere prijs vermeld, informeer dan eerst bij ons wat de juiste prijs is.

Betalen en betalingstermijn

Zodra u van ons een bevestiging heeft gekregen van uw aanmelding, gaan we ervan uit dat u betaalt. Betaalt u via iDeal, dan ontvangt u de bevestiging pas na betaling en is dit dus direct geregeld. Maakt u het deelnamebedrag zelf over, dan moet uw betaling voor 1 juni op onze rekening zijn bijgeschreven. Maakt u het bedrag voor die datum niet over, brengen we € 4,00 administratiekosten in rekening.

Bedenktijd en annuleren

Tot 1 juni kunt u de aanmelding kosteloos annuleren. Op een schriftelijke annulering (per brief of per mail) sturen wij altijd een bevestiging. Pas na ontvangst van deze bevestiging kunt u er vanuit gaan dat uw annulering is ontvangen en verwerkt. Annuleert u na 1 juni, dan hebben we voor uw kind al kosten gemaakt en zijn we genoodzaakt de helft van het deelnamebedrag in te houden. Door de aard van onze activiteit (vervoer en vrijetijdsbesteding tijdens een vastgestelde periode) zijn we niet gebonden aan de wettelijke bedenktijd van 7 dagen (art. 46i lid 3 BW). U krijgt dit bij de aanmelding na 1 juni duidelijk te zien.

Deelname en overmacht

Vanaf het moment dat u hebt betaald, kunt u ervan uitgaan dat uw kind meedoet aan de Vakantiespelen. Toch kan het voorkomen dat we genoodzaakt zijn deelname van uw kind of van alle kinderen te annuleren door overmacht. Met overmacht bedoelen we oorzaken van buitenaf die we niet konden voorzien en waarop we geen directe invloed hebben. U kunt denken aan problemen met onze busvervoerder, overheidsmaatregelen, een ernstig tekort aan vrijwilligers of onverwacht grote hoeveelheid deelnamen. In geval van overmacht kunnen we niet garanderen dat u uw geld terugkrijgt, al doen we altijd ons best om tot een redelijke oplossing te komen.

Privacy

De gegevens van u en uw kinderen worden door ons vertrouwelijk behandeld. De aanmelding wordt verzonden via een versleutelde verbinding en we stellen deze gegevens nooit ter beschikking aan derden, tenzij we daartoe wettelijk worden verplicht. Op onze website houden wij anonieme statistieken bij om onze website te optimaliseren.