50 jaar Vakantiespelen

50 jaar vakantiespelenDe Vakantiespelen bestaan dit jaar 50 jaar. Dat zal op verschillende manieren worden gevierd en merkbaar zijn.

Er is in 2009 een jubileumcommissie opgericht die onder meer een grote viering in het voorjaar voor vrijwilligers, oud-vrijwilligers en contacten opzet.
De commissie brengt een boek met wetenswaardigheden en rariteiten over de stichting in de voorbije jaren uit.
Met een professioneel bedrijf van een oud-vrijwilliger is aan een promotiefilm voor kinderen en een voor leiding gewerkt. Het prachtige resultaat is ook op deze website te zien.
Activiteiten van de jubileumcommissie zijn te volgen op de eigen website.

Het bestuur heeft dit bijzondere jaar aangegrepen om Twinky, de mascotte, in een nieuw jasje te steken. De huisstijl krijgt een eigentijdse aanpassing. En, u kijkt ernaar, de website is vanaf de grond opnieuw opgezet.

Zo zullen de Vakantiespelen de volgende 50 jaar ingaan!